jeudi 21 juillet 2011

ATOMIC ORANGE (NL B39) de OPI (COLLECTION BRIGHTS)

Bonjour les filles !
Hello girls!

Aujourd’hui, je voulais vous remontrer mon tout
1er vernis OPI offert par mon Chérie d'Amour.
Today, I wanted to show you again my very
first OPI nail polish offered by my Sweetheart.

Connaissant mes goûts pour les couleurs vives,
il avait choisi "Atomic Orange"
dont le nom lui va comme un gant.
Knowing my tastes for bright colors,
he has chosen "Atomic Orange"
whose name fits like a glove.

Flashy, opaque en une couche (j'en ai mis deux)
et d'une brillance à tomber ! Il a tout pour me plaire !
Flashy, opaque in one coat (I put two coats)
and a shine to die for it ! It has everything to please me !

Mais place aux photos / Here are the pictures :















Et quelques petites dernières pour la route ;)
And some more for the road ;)







Je remercie mon Amour pour ce magnifique vernis.
I thank my Love for this beautiful nail polish.

1 commentaires:

Anonyme a dit…

Wow! Very nice! Very pretty!

Your nails are at a nice length!

-Zorba